Volgers

dinsdag 21 mei 2024

Wat heb ik gebreid?

 Wat heb ik zoal gebreid?


 December 2021, de Adventsjaal van WolHobby 




Gratis Nederlands patroon van Raverly ideaal om het Portugees breien onder de knie te krijgen


Niet zo heel veel nog. Ik haal veel uit en begin dan opnieuw of het frustreert mij en dan ga ik een tijdje weer schilderen of andere hobby doen haha. Dus soms zijn er lange brei stiltes haha. 

Momenteel ben ik nog met een andere sjaal bezig. Waar ik ook weer wat nieuws heb geleerd. Alhoewel qua continentaal kende ik de steek al maar niet op deze manier. 

Liefs
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voordelen van het Portugese breien...

 ... Het zijn er niet zo heel veel maar wel hele belangrijke. Minder belastend voor de handen Minder belastend voor  je armen Minder belaste...