Volgers

dinsdag 15 oktober 2024

Boneyard Sjaal

M1l/ M1R
Zoals in mijn  blog eerder gemeld, ik heb altijd 6543324435678 projecten. 😀
En ik vind het fijn om een "wachtkamer" project te hebben. Eentje die je makkelijk mee kan nemen en ondertussen ook nog kan kletsen  ðŸ˜€. 

Zoals je weet, stort ik mij helemaal op het Portugese manier van breien. Echt hoor wat een uitvinding. 
Alleen sommigen steken zoals M1L en M1 R moest ik ff uitvogelen maar ik dacht veel te moeilijk. Ik ontdek in mijn avontuur van het Portugese breien dat het echt super makkelijk is.
En de sjaals van Stephen West... WAAAAAAAAAAAUW!!! Z gaaf!!! Maar ik durfde het steeds niet aan. En nu denk ik... waarom niet?!! Zo makkelijk! 

En ik had de Boneyard sjaal al veel eerder gezien, deze is trouwens gratis te downloaden bij Stephan West in zijn webshop of Raverly. 

Ik zat nog beetje te klooien met de M1L en M1R steek. Totdat ik er voor ging zitten bij een filmpje van Andrea Wong en tegelijkertijd gekeken met het filmpje van de Boneyard sjaal. 





En het lukt en het is echt niet moeilijk!! Wij denken te moeilijk. 

Mooie oefen en meeneem project. Ik ben bliiiij!!!! 

Laat je een leuke reactie hieronder achter? 

Liefs
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voordelen van het Portugese breien...

 ... Het zijn er niet zo heel veel maar wel hele belangrijke. Minder belastend voor de handen Minder belastend voor  je armen Minder belaste...