Volgers

dinsdag 1 oktober 2024

Hoeveel projecten...

 ...kan je hebben? Nooit genoeg in ieder geval  🤣


Ontdek ik vanochten in een bak nog meer sokken garen,(niet op de foto) . Echt heel veel 🤣🤣🤣🤣  gok toch een bolletje of 20. Dat is veel voor mijn doen. Lekker shoppen in je eigen voorraad. Heerlijk.

Toch maar eens gaan proberen en meedoen met socktober. 

Addi
Ik heb al heel even geprobeerd vanochtend met Addi crazy trio en het ging mij makkelijker af dan ik dacht. Misschien omdat ik het vaker heb geprobeerd en toen beviel het niet en nu in verhouding toch net even meer brei ervaring heb gekregen. 

Ik heb al een makkelijk patroon doorgelezen en natuurlijk bij mr_knitbear op YouTube gekeken.




Ik krijg er oprecht zin in!  Hopelijk van de week de tijd om rustig ervoor te zitten.

Volgens mij heb ik inmiddels alle boeken van de heren.

Dus ik denk dat het wel goed  komt samen met hun uitleg en mijn voortgang . Alvast bedankt heren!

Hoeveel projecten kan een mens hebben 🤣🤣🤣

En een snel project naast een grote werkt vaak erg goed. 

En waar ben jij mee bezig? Ik lees graag je reactie hieronder. 

Liefs Diana 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voordelen van het Portugese breien...

 ... Het zijn er niet zo heel veel maar wel hele belangrijke. Minder belastend voor de handen Minder belastend voor  je armen Minder belaste...