Volgers

zaterdag 19 oktober 2024

Breipinnen en deze kwijtraken

 De Portugese breispelden, wat een uitvinding! Ik kan niet meer zonder!

Je hebt ook hangers en heel veel in diverse maten, kleuren en soorten. Of je doet de draad gewoon om je nek. Maar dat is bij mij irritatie level 999999 dus dat wordt het niet.  Terwijl het wel echt een goede manier is om het Portugees breien te leren. Je voelt het dan beter en voelt dan ook wat je doet. 


Maar ik raak de breispelden nog wel eens kwijt.... en die vind ik dan tot nu toe altijd terug op een kleding stuk. Dan ben ik het vergeten eraf te halen. Ja het is ook al een keer mee gewassen. Ging gelukkig goed voor de wasmachine en de speld. 



Slaapbank onder de bank uit gehaald, bank opgetild en dus maar meteen stofgezogen, loungegedeelte bak leeg gehaald en ook stofgezogen en ook opgetild en daaronder stofgezogen, wel 3 van mijn vastdraai pinnen gevonden van mijn verwisselbare breinaalden gevonden , mijn breikarretje helemaal uitgeruimd. Ik was er helig van overtuigd dat het daar in een bakje lagπŸ˜‚ Maar niks....
Ik heb een reserve maar uitgeleend... en krijg ik pas over een paar dagen weer terug. Ik baalde echt enorm en was bloedje sjago πŸ˜‚

Ineens bedacht ik mij, nadat de woonkamer inclusief breikar weer schoon en netjes waren, waar die was. Ik had de avond ervoor lekker mijn badjas aan en daar zat ie nog aan.... TADAAAAA! Waarom keek ik niet eerst daar... hahahaha. Nouja woonkamer weer fris en fruitig. 

Ondertussen heeft de liefste man op deze aardkloot, stiekem, 4 nieuwe pinnen besteld voor mij. Bij Wol uit het zuiden. Rechts in het menu vind je de website. 



Dus nu heb ik 4 nieuwe, plus de 2 die ik al had en de 2 hangers, zie mijn bannerfoto hierboven op de blog hahaha.  Ik moet dus voorlopig wel ff door kunnen πŸ˜‚ Tenzij ik mijn hele breikar in1x kwijtraak.  πŸ˜‚

Dit was weer een avontuur van Diana

Liefs 
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voordelen van het Portugese breien...

 ... Het zijn er niet zo heel veel maar wel hele belangrijke. Minder belastend voor de handen Minder belastend voor  je armen Minder belaste...